Saturday, April 18, 2009

TAG.........

aq di tag olh EKIN......sebenar nyew dh lama dh...tp time tu aq exam....so ary ni br aq wat...sowink yer ekin....

1.Bekas kekasih saya adalah :

mmm...x yah citerla...

2.Saya sedang mendengar :

my fav song.....

3.Mungkin saya patut
bercutiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........

4.Saya suka :

shopping......mkn...tgk wayang....holiday...

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sebenar nyew sy x de kwn baik...coz i kwn ngn smua owg....so mreka smua kwn sy....

6.Saya tak paham :
knapa sy keras kepala...n knapa sy x de kwn baik...

7.Saya kehilangan :
tok...wan...atok ....my cat....tupai...burung...

8.Ramai yang berkata :
sy dh mkn tembam....hahhahha

9.Makna nama saya :
cahaya

10.Cinta itu adalah:
ntahla...ssh nk ckp...hanya owg tgh bercinta jew yg tahu....

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

melelapkan matanya....syok tu....

12.Saya akan cuba :
control nafsu mkn sy...blh kew??????

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
KEKAL...

14.Telefon bimbit saya :
only 1...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
trus kms tpt tido....n mandi....lps tu kuar g kdi mak@jln2....

16.Saya paling meluat apabila :
bodoh sombong...berlagak kaya...control cun n macho...

17.Pesta/Parti adalah :
dua2 perkara yg menyeronokkn....

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
part ni aq sukew..byk aq bela dulu...tupai tanah...kucing...burung.....coz citer2 aq dulu2la nk jd doktor haiwan...


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
ms aq blom ada adik....heheehh....

20.Hari ini :
aq dok umh....lotih...

21.Malam ini saya akan :
tgk konsert AF la....ape lg...

22.Esok pula saya akan :

kuar @ dok kt umh la....

23.Saya betul2 inginkan :
berjaya dlm hidup....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
mmm rupe2 nyew aq dh bsr....mcm x caye jew...blh kew???heheh

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
bg aq sama je...coz klu aq dh suke...aq kena kuarkn duit gak...

26.Makanan Barat atau Jepun :
dua2 aq suker....barat...drpd kecik aq mkn mknan dlm botol...

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelapla tuk blk tido...terang tuk bilik study....

28.Makanan segera adalah :
mknan tuk owg tgh mls nk masak...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
seseorg yg bernama cousin....jom la kuar main bowling n tgk wyg.....jom laaaaaaaaaa

30.Siapa yang anda nak Tag?
x de coz.....aq wat ni pon dh lbt.....

No comments: